Bill_165 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 Καλημερα σε όλους, Επειδή με ενδιαφέρει αρκετά ο τομέας της αστροφωτογραφείας αν και είμαι ακόμα αρχάριος, αφού καλά καλά δεν έχω κλείσει ούτε ένα χρόνο με το SkyWatcher dobsonian 8 inch, μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει ώστε να <<χτίσω>> μία σχέση σε αυτόν τον τομέα; Αρχικά, γνωρίζω ότι αρκετοί μπορεί να διαφωνήσουν ως αναφορά την έλλειψη εμπειρίας μου ώστε να ξεκινήσω την αστροφωτογράφηση και από προηγούμενη συζήτηση εδώ. Οι terrain_inconnu, panr05, rem54397 ,fotodektis , vagkaf αλλά και αλλά άτομα με είχαν βοηθήσει βέβαια στην αρχή (και τους ευχαριστώ ) να διαπιστώσω επίσης ότι είναι σχετικά ένας ακριβός τομέας. Παρ'όλα αυτά θα ήθελα να κατανοήσω και να γνωρίσω κάποια πράγματα ακόμη και αν δεν καταφέρω να ασχοληθώ. Όπως καταλαβαίνετε μπερδεύω αρκετά κάποια πράγματα. Δεν καταλαβαίνω για παράδειγμα τι είναι όλα αυτά τα lens που χρειάζονται οι dslr, πού χρησιμεύουν και πού χρειάζονται. Από μια πρόχειρη έρευνα στο youtube και με τα ελάχιστα που ξέρω σχεδίασα πρόχειρα και απλά ένα σύστημα στο μυαλό μου με την στήριξη HAMA Star 61 4161 Τρίποδο - Φωτογραφικό (από το skroutz όπου ένας αγοραστής έχει αναφέρει ότι την χρησιμοποιεί και για αστροφωτογράφηση) και την κάμερα Canon EOS 2000d ή την 4000d (δεν καταλαβαίνω την διαφορά). Όμως όπως σας είπα και πριν δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα σε αυτόν τον τομέα, οπότε πιστεύω ότι χρειάζομαι βοήθεια, την γνώμη αλλά και την εμπειρία ανθρώπων που ειδικεύονται σε αυτόν τον τομέα ή απλώς γνωρίζουν περισσότερα. Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...